Sıkça Sorulan Sorular

SIKÇA SORULAN SORULAR

Ödemeyi Hangi Yollar İle Tamamlayabilirim?

1 - Kredi kartı: VISA veya MASTERCARD' ınızla çiçek siparişinizi verebilirsiniz. Kart bilgileriniz 128 bit SSL ve Garanti Bankası'nın SET sertifikasıyla güvence altındadır. Siparişiniz hemen işleme alınacaktır.

2 - Havale / EFT: Siparişinizi tamamlarken Havale / EFT seçerseniz size verilecek hesap numaralarına havale / EFT yapabilirsiniz. Tutar hesaplarımıza geçince e-posta ile bilgilendirilirsiniz. Siparişiniz en erken havale/EFT'yi takip eden ilk iş gününde işleme alınacaktır.

3 - Telefonda Kredi Kartı: Siparişinizi tamamlarken telefonda kredi kartı seçerseniz, kredi kartı bilgilerinizi telefonda vererek siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişiniz iş günleri mesai saatleri içinde, kredi kartı işlemleriniz tamamlandığı anda işleme alınacaktır.

Not: Yurtdışından yapılan para transferlerinde Banka tarafından yapılan kesintiler vardır. Bu sebeple bu kesintiler konusunda para transferini bankanızla görüşerek gerçekleştiriniz.
 

Ödeme İşleminin Tamamlanmasının Ardından Bana Bilgi Verilecek Mi?

Siparişinizin onaylanmasının ardından tarafınıza e-mail veya SMS yoluyla bilgilendirme yapılacaktır.

Çiçek ve Malzemeler Resimdekinden Farklı Gönderilir Mi?

Ürün resimlerinde gözüken oyuncak, cam, renkli boncuklar gibi malzeme ve aksesuarlarda resimde gözüken malzemelerin aynısının temin edilemediği durumlarda başka bir malzeme veya aynı malzemenin başka bir rengi kullanılabilir. Mevsim çiçeklerinden oluşan aranjmanlarda mevsime bağlı olarak resimdeki çiçek bulunamadığı durumlarda aynı kalitede başka bir çiçek kullanılabilir.

Siparişlerim Hangi Saatlerde Teslim Edilir?

Çiçeğiniz belirtmiş olduğunuz tarih ve zaman aralığında teslim edilmektedir, tüm çiçek siparişleri gün içinde 3 farklı saat dilimi içerisinde yerine ulaştırılır. Bu saat dilimleri: 09:00 - 13:00,  13:00 - 18:00, 18:00 - 21:30  aralarında teslim edilir.

Alıcıya Ulaşılamaması Durumunda Siparişler Nereye Teslim Edilir?

Yerlerinde bulunamayan alıcıların çiçekleri, evlerde yan komşu daireye veya apartman görevlisine, sitelerde güvenlik görevlilerine, iş yerlerinde bölüm arkadaşlarına, hastane ve otellerde resepsiyon görevlilerine, askeri hastanelerde ve kurumlarda nöbetçi subaylar veya erlere isim ve soyadı alınarak teslim edilir. Nikah - Düğün - Açılış siparişlerinde, çiçekler alıcıya teslim edilememesi durumunda görevliye imza karşılığında teslim edilmektedir.

Siparişimin Gönderim Durumunu Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişiniz sitemize kaydedildikten sonra tarafınıza e-posta aracılığı ile iletilen sipariş numaranızla, gerek sitemizdeki sipariş takip sayfasından, gerekse 444 00 79' u arayarak siparişinizi takip edebilirsiniz

Sipariş Verdikten Sonra Siparişim Üzerinde Adres ve Tarih Değişikliği Yapabilir Miyim?

Siparişleriniz hazırlanmadığı ve yola çıkmadığı müddetçe bu hakkınız saklıdır. Adres değişikliği siparişiniz yola çıkmadan önce yapılabilir ve ücret talep edilmez. 444 00 79 numaralı telefondan veya  adresinden bize ulaşabilir ve gereken değişikliği iletebilirsiniz.

Sipariş Bilgilerimi Nasıl Gizleyebilirim?

Siparişinizi oluşturma aşamasında kart mesajı alanında yer alan “Kartta ismim görünmesin” seçeneğini tercih ettiğiniz takdirde sipariş bilgileriniz alıcıya ulaşmaz.

Fatura Gönderimi Siparişin Hangi Aşamasında İletilir?

Faturanız siparişinizin teslim edilmesinin sonrasında 7 iş günü içerisinde fatura adresinize iletilir.

Siparişim Teslim Edildi Ancak Faturam Gelmedi, Ne Yapmalıyım?

Fatura bilgilerini eksiksiz iletmeniz durumunda, fatura gönderimlerimiz belirtilen sürede tamamlanır. Aksi bir durum gerçekleştiği takdirde, fatura talebinizi 444 00 79 numaralı telefonumuza veya  adresimize iletebilirsiniz. Faturanız gönderildiği halde bulunamıyorsa, faturanızın kaşeli bir kopyası tarafınıza gönderilecektir.

Siparişimin Gönderiminden Vazgeçersem Ödeme İadesi Kaç Günde Hesabıma İletilir?

Siparişinizin iptal edilmesi sonrasında ödeme iadeniz 3 iş günü içerisinde hesabınıza yansıtılır.

Hatalı Ödeme Süreci Nasıl Tamamlanır?

Hatalı ödeme durumunu vakit kaybetmeden bize iletmeniz durumunda gerekli işlemler yapılarak, ödeme iadeniz 3 iş günü içerisinde hesabınıza yansıtılır.

Saksı Bitkilerinin Bakımını Nasıl Yapabilirim?

Saksı bitkisi satın almanız durumunda haftada bir su takviyesi yapmanız gerekmektedir. Suyun derecesinin çok soğuk veya çok sıcak olması, çiçeğinizin ömrünü kısaltacaktır.

Aranjman Olarak Hazırlanan Ürünlerin Bakımı Nasıl Olmalıdır?

Çiçek buketlerinin altında sarılı olan her türlü kâğıdı vazoya koymadan önce mutlaka çıkarmanız gerekmektedir, yoksa bakteri üremesini hızlandırmış olursunuz. Eğer satın aldığınız çiçek sünger içerisinde geldiyse süngerin üzerine su koyabilirsiniz. Vazolu ürünlerde ise her gün suyunu değiştirmeniz gerekmektedir.